Samling i Sälen

Treningssamling i Sälen 16-18 oktober 2015 arrangerer skigruppa sin årlige samling i Sälen. Målsettingen med samlingen er å bygge opp under klubbens visjon og målsetting: Mange gode og glade skiløpere. Utøvere skal bli gode gjennom basisferdigheter, fellesskap, likeverd og ærlighet. Det blir trening for alle unger fra 1. klasse og oppover og de deles i tre grupper. Det er ønskelig at familien er med og at dette blir en sosial helg for alle.

Øktene blir i utgangspunktet delt i 3 grupper; 1.-2. klasse, 3. klasse – 13 år og 14+.  Her blir det trening/aktiviteter med fokus på basisferdigheter for de to minste gruppene. 14 + har fokus på økter for å forbedre egne prestasjoner.  For de to minste gruppene følger foreldre/foresatte med på øktene for å bistå unger og trenere.

I tillegg til øktene vil programmet inneholde mye tid til sosialt samvær, felles middag lørdag etterfulgt av bowling for ungene og bading for alle som ønsker på Experium søndag etter økta. Program legges ut litt senere.

Pris (alt inkludert, også overnatting og tørrmat for helga) kun 500/barn/utøver og 600/voksen.

Bindende påmelding senest 8. oktober ved betaling til skigruppa, kontonr 1890 11 05320. Innbetaling merkes med «Samling Sälen» og navn. I tillegg må påmelding med alle navn og fødselsdato/alder sendes på mail til lisemoen@me.com slik at vi har orden på antall voksne og barn. Gi beskjed i mailen dersom dere ikke skal være med på bading.

Velkommen til ei sosial og aktiv helg!

Følg oss!

Våre sponsorer