Treningssamling for skigruppa og alpingruppa, Sälen 21.-23. oktober

Tradisjonen tro inviterer vi til treningssamling i Sälen i helga i uke 42, 21.-23. oktober. Nytt i år er at alpingruppa blir med! Her finner du litt informasjon om påmelding. PROGRAM LAGT UT NÅ! (med forbehold om små endringer) OBS! Ny påmeldingsfrist er mandag 10. oktober. Bli med!

Målsettingen med samlingen er å bygge oppunder klubbens visjon og målsetting: Mange gode og glade skiløpere. Utøvere skal bli gode gjennom basisferdigheter, fellesskap, likeverd og ærlighet.

Øktene blir i utgangspunktet delt i 3 grupper; 1.-2. klasse, 3. klasse – 11 år og 12+.  Her blir det trening/aktiviteter med fokus på basisferdigheter for de to minste gruppene. 12 + har fokus på økter for å forbedre egne prestasjoner.  For de to minste gruppene følger foreldre/foresatte med på øktene for å bistå unger og trenere. For den eldste gruppa er det også nødvendig med foreldre som følger med da gruppen må deles i noen økter.

I tillegg til øktene vil programmet inneholde mye tid til sosialt samvær, felles middag lørdag etterfulgt av bowling for ungene og bading for alle som ønsker på Experium søndag etter økta. Program legges ut litt senere.

Pris (alt inkludert, også overnatting og tørrmat for helga) kun 550/barn/utøver og 650/voksen.

Bindende påmelding senest 10. oktober ved betaling til skigruppa, kontonr 1890 11 05320. Vi understreker at påmeldingen er bindende og innbetalt beløp refunderes ikke.
Innbetaling merkes med «Samling Sälen» og navn. I tillegg må påmelding med alle navn, fødselsdato/alder (slik at vi har orden på antall voksne og barn) samt om dere hører til i skigruppa, alpingruppa eller begge sendes på mail til lisemoen@me.com slik at vi har orden på antall voksne og barn. Gi beskjed i mailen dersom dere ikke skal være med på bading søndag.

Vi oppfordrer hele familien til å delta på ei sosial, aktiv og morsom helg! Dersom noen ikke har mulighet til å bli med sine barn på samling må det gjøres egne avtaler med andre voksne.

Velkommen på samling!