Velkommen til håndballskole i høstferien 2018

Er du mellom 6 - 12 år? Lyst til å spille håndball i høstferien ? Mandag til onsdag kl.9-15

Får du ikke nok av håndball og vil spille enda mer, eller har du lyst til å prøve deg for første gang?

Hvis du går i 1.-7. klasse og skal være hjemme i høstferien, har vi en kjempegod idé til hva du kan gjøre! Du kan nemlig lære deg verdens morsomste ballspill: HÅNDBALL!

Norges Håndballforbund er ansvarlig for Rema1000 Håndballskolen, som arrangeres i skolens ferieuke, av din lokale håndballklubb.

IL Trysilgutten Håndball og REMA 1000 inviterer aktive spillere og nybegynnere til håndballskole i høstferien. Håndballskolen er åpen for jenter og gutter i aderen 6 - 12 år. I tillegg til masse håndball og moro, får du håndball og t-skjorte. Det serveres lunsj og frukt hver dag. Ta med deg egen drikkeflaske.

NÅR: mandag 8. til onsdag 10.oktober kl.9 til 15
HVOR: Trysilhallen
PRIS: kr. 500,- pr. deltaker

Påmeldingen er åpen og fristen er 27.09.2018.
Meld deg på håndballskolen i Trysil på https://klubbsidenhandball.nif.no/form.asp?form=xml/handballskole&initialname=gjensidige_arr_id&print=OK&initialvalue=739
www.handball.no/handballskoler

Vi gleder oss til å møte deg!

Velkommen til håndballmoro i høstferien!

Hilsen IL Trysilgutten Håndball

Følg oss!