IL Trysilgutten

ILT arenaer og lokaler

Idrettsplassen

Idrettsplassen i Trysil ligger i Vestsidevegen. Denne plassen består av friidrettsbane, flere fotballbaner som Trysil Fotballklubb leier av oss, klubbhus og et område vi ikke har fått ordnet opp i etter flommen i 2014, men vi har store planer:-)

Friidrettsbanen

IL Trysilgutten har en helt ny og fantastisk friidrettsbane med fast dekk på idrettsplassen. Den er til fri bruk av privatpersoner, men vennligst vis hensyn slik at vi kan beholde dette flotte annlegget i mange år.

Klubbhus

Klubbhuset vårt er vi i gang med planlegging av renovering. Vi er godt i gang i kjelleren med flislegging av dusj og garderober. I 2.etg skal det være møtelokaler og kontorer. Håpet er at klubbhuset skal bli et sted for alle. Både som venteområde før, under og etter trening, for foreldre og utøvere, og som sosial arena hvor lag kan ha samlinger, eller styrer kan ha møter. Vi ønsker også at trenere eller ledere kan bruke kontorfasiliteter til forberedelser og planarbeid.

Trysil Knut Arena

Dette er et flott stadio område for langrenn og skiskyting med mange kilometer med løyper som kjøres daglig under sessongen.

Lerberget

K-70 meter hoppbakke som både i 2014 og 2015 arrangerte NM for kvinner i liten bakke. Annlegget er rustet opp de siste årene med tauheis, rekkverk, trapper med mer. Det er også gode planer for videre utvikling av hoppbakken.

Borgbakken

Borgbakken er et hopp annlegg med flere mindre hoppbakker. Her er det også tauheis. Området ligger i bakkant av Innbygda skole og brukes flittig av barn både på dagtid og kveldstid. Vi er veldig heldige som har et slikt annlegg.

Trysilhallen

Denne hallen ligger i tilknytning til Trysil videregående skole. Hallen er moden for flere grep, og vi håper Hedmark Fylkeskommune snart er enige med oss i det.

Trysilfjellet

Alle våre alpine aktiviteter foregår selvfølgelig i Trysilfjellet. Norges største skisted drives av Skistar som er en meget god samarbeidspartner for oss.

Trysil IL
2420 Trysil