Kurs for alle trenere og lagledere i håndballgruppa

Vi har gleden av å ønske alle trenere og lagledere velkommen til 3 kurskvelder i Trysilhallen med instruktør Geir Graff: 27/8, 17/9 og 23/9.

Geir Graff har topp kompetanse og bred erfaring innen håndball. Han har skreddersydd 3 kurskvelder med praktiske øvelser og teori for oss i håndballgruppa. Innholdet passer for alle uansett hvilket lag du trener. Kveldene har progresjon, så få med deg alle. Det blir også lagt opp til øvelser med spillere tilstede, slik at alle trenere og lagledere i praksis får sett og prøvd øvelsene.

Her har dere en unik mulighet til å få et flying start på håndballsesongen!

Kurstider:

Torsdag 27.08.15              kl. 20 – 22 (Praktisk trening, der spillere fra J16 er med)
Torsdag 17.09.15              kl. 18 – 20 (Praktisk trening, der spillere fra J12 er med)
Onsdag 23.09.15              kl. 20 – 22 (Teoretisk del, auditoriet på videregående)

VELKOMMEN!

Følg oss!