Oppsummering J12 2015-2016

Kort oppsummering av sesongen 2015-2016 for J12.

J12 har i år bestått av 15 herlige spillere og vi valgte å melde på 2 lag, så alle skulle få spilt litt flere kamper. 2 nye jenter kom inn på lagene. Lagoppstillingene har variert gjennom hele sesongen og noen kamper har noen stått over pga av skader, fravær eller fordi vi har vært for mange (12 navn på kamprapporten).

Jentene er fortsatt flinke til å møte opp på treninger. 50 treningskvelder har vi gjennomført og nesten alle har 40 treninger eller mer. Vi har spilt 36 kamper fordelt på 16 kampdager, så jentene har til tider hatt et tett program. Håper ikke dette skremmer dem bort fra håndballen.
Lagene har arrangert mange hjemmearrangement og foreldregruppa begynner å bli drevne i dette nå. Kjempebra 😊 Det har vært en lettelse å få dommere oppsatt fra region.
Av dugnader utenom hall og kjøring, har J12 deltatt på Trysiliaden.
Nytt i år er at vi har spilt i serie og der havnet lagene på 7. & 8.plass. Vi har møtt mye tøff motstand, men vi har vist at vi kan og fikk 11 seire.

Scoret 422 mål til sammen på begge lagene.
Antall scorte mål pr.spiller varierer fra 0 til 80.

Jentene deltok på Yngres Cup 15.-17.april. Vi meldte på et J12 og et J13 lag. Det ble et tett kampprogram, med 9 kamper, som gikk akkurat opp. Begge lagene kom til B-sluttspill og J12 røk ut i semifinalen og J13 vant en 2.plass 👍 I år valgte vi å kjøpe deltakerkort til alle sammen pluss pizza på fredagskvelden. Vi bodde på Frydenlund sammen med de andre Trysil-lagene.
Av andre sosiale aktiviteter har vi hatt en liten juleavslutning med julegrøt med mandel i før jul, landskamp i Gjøvik Fjellhall og pizza på Peppes etter siste seriekamp.

Avslutning på Radisson 20.april som siste aktivitet denne sesongen.
J12 har gjennomført evaluering og det er mange positive tilbakemeldinger og noen punkter vi skal ta med oss til neste sesong.

V håper flest mulig av jentene fortsetter neste sesong 
Takk for i år 

Trenere: Siri Stormoen og Nina Nordhagen Hildrum